ZAJĘCIA FITNESS

ABT – zestaw ćwiczeń pozwalający wyrzeźbić dolne partie mięśni. Wpływają korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej. Polegają one przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu różnorodnych ćwiczeń. Efektem ćwiczeń jest płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda.
 
TBC - to jedna z najpopularniejszych odmian aerobiku, która zapewnia trening mięśni całego ciała przy pomocy odpowiednio dobranego zestawu ćwiczeń. Jest to trening ogólnorozwojowy i kompleksowy, który skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzuch i uda aż do pośladków.
 

TRENING CROSS+TRX - trening ma na celu zwiększenie wytrzymałości i siły wszystkich mięśni, a nie ich rozbudowę. W zajęciach wykorzystywane są różne przybory. Do treningu włączone są również gumy TRX, dzięki nim ćwiczysz z obciążeniem włąsnego ciała. Są to zajęcia dla osób średniozaawansowanych. Trening, który poprawi Twoją siłę, kondycję, wydolność w krótkim czasie. Skierowanany dla osób chcących zrzucić zbędne kilogramy, jak i dla tych, którym sportowy styl życia pozwala nie tylko dbać o figurę, ale wpływa na sposób spędzania wolnego czasu.


MEGA FORMA+TRX - trening ma na celu zwiększenie wytrzymałości i siły wszystkich mięśni, a nie ich rozbudowę. W zajęciach wykorzystywane są różne przybory. Do treningu włączone są również gumy TRX, dzięki nim ćwiczysz z obciążeniem włąsnego ciała. Są to zajęcia o wysokiej intensywności - nie dla początkujących.


PŁASKI BRZUCH+STRETCHING - dzięki tym zajęciom twój brzuch będzie wyglądał jak brzuchy gwiazd z kolorowych czasopism…bez fałdek i pięknie wyrzeźbiony.
 
MULTI MODELLING – celem tego rodzaju ćwiczeń jest wzmocnienie miejsc gdzie pojawia się cellulit. My kobiety wiemy ,że są to najczęściej pośladki , biodra i uda ale również łydki, ramiona i okolice brzucha. Jeśli zmagasz się z tym problemem są to zajęcia właśnie dla Ciebie. Trening modeluje i rzężbi całą sylwetke.

PUMP - ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową oraz wzmacniające brzuch, uda, a także klatkę piersiową, plecy i ramiona, ale przede wszystkim pośladki. Trening z wykorzystaniem sztang z małym obciążeniem, połączony z tabatą. Tabata to 4 minutowy trening interwałowy maksymalnie spalający tłuszcz.

 
LIFT IT - trening spala podskórną tkankę tłuszczową, a przy tym tworzy piękny zarys mięśnia. Zajęcia prowadzone ze sztangą fitnesową. Obciążenie dobierasz indywidualnie do własnych możliwości.
 
ZUMBA - Z jak zabawa, U jak uśmiech, M jak muzyka motywująca do spalania zbędnych kalorii, B jak Body Shape- modelowanie sylwetki, A jak aerobik dla każdego !
 
PILATES  KLASYCZNY - ćwiczenia pilates przynoszą bardzo wiele korzyści np: poprawiają stabilność kręgosłupa, uczą prawidłowego oddechu wzmacniają nie tylko mięśnie duże lecz także te małe i słabe o których nie mamy pojęcia, ale przede wszystkim figura staje się smukła i młodzieńcza, a chód lekki i pełen gracji.

PILATES RING - jest to pilates klasyczny lecz z pilatesowym przyżądem zwanym ringiem. Obręcz pilatesowa dzięki, której wzmocnisz bardziej mięśnie głębokie swojego ciała i wyrzezbisz sylwetkę. Dzieki nowoczesnemu przyrządowi zajęcia są ciekawsze i można wprowadzić dużo więcej różnorodnych ćwiczeń.

PILATES EQUIPMENTS - jest to pilates klasyczny lecz z różnego rodzaju sprzętem np: ovoball, roller, służącym tylko i wyłącznie do zajęć tego typu. 
 
JOGA - ćwiczenia łączące ciało i umysł jak i te służące rozwojowi emocjonalnemu i umysłowemu.

JOGA DLA POCZĄTKUJĄCYCH -  ćwiczenia łączące ciało i umysł jak i te służące rozwojowi emocjonalnemu i umysłowemu. Ćwiczenia przygotowane z myślą o osobach zaczynających swoją przygodę z JOGĄ.
 
AEROBOX - trening rozwijający wytrzymałość siłową o dość dużej intensywności, prowadzony przy wykorzystaniu elementów boksu i sztuk walki.
 
HIIT  HIGH INTENSITY INTERWAL TRAINING - Trening interwałowy przeplatany ćwiczeniami o bardzo wysokiej intensywności z ćwiczeniami o umiarkowanej intensywności. W przeciwieństwie do treningu aerobowego, metabolizm kwasów tłuszczowych po jego wykonaniu utrzymuje się jeszcze przez wiele godzin czyli prościej podnosi metabolizm. Trening ten przeznaczony jest dla osób średnio zaawansowanych lub zaawansowanych!
 
INTERWAŁ+BOSUUU - wzmocnienie plus spalanie z fantastyczną piłką BOSU. Sprzęt bosu ma postać dwustronnego półokręgu i stanowi unikalne połączenia piłki i stepu. Przyrząd angażuje do pracy prawie wszystkie mięśnie naszego ciała. Trening z bosu doskonale wzmacnia mięśnie, poprawia wytrzymałość organizmu, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz ćwiczy równowagę i gibkość. Przed zajęciami upewnij się czy nie masz problemów ze stawami.
 
STRETCHING - Rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni, zwiększenie ruchomości w naszych stawach - to główne walory tych zajęć. Przyjdź, rozluźnij się i zlikwiduj efekty stresu każdego dnia. Kojące dźwięki spokojnej muzyki i cierpliwość prowadzącego instruktora, który dokładnie wytłumaczy każde ćwiczenie, sprawią, że znakomicie zrelaksujesz swe ciało i umysł.
 Zajęcia absolutnie dla wszystkich jako uzupełnienie codziennej aktywności.
 
STEPOMANIA  - Zajęcia aerobowe na stepie szczególnie ukierunkowane na optymalne spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia prowadzone są w umiarkowanym tempie, polegają na łączeniu prostych kroków w układ choreograficzny, który przeplatany jest ćwiczeniami wykonywanymi również w tempie aerobowym. Układ choreograficzny powtarzany jest kilkakrotnie dzięki czemu poprawia koordynację i pamięć ruchową. Trening wspaniale spalający tkankę tłuszczową.
 
STEP SHAPE  - zajęcia modelujące sylwetkę. Kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie najważniejsze partie mięśniowe oraz poprawiających równowagę i świadomość swojego ciała. Rozgrzewka jest prosta, bez choreografii, co pozwala na uczestnictwo wszystkim tym, których koordynacja ruchowa nie jest mocna stroną ;). Stretching w drugiej cześci zajęć natomiast to ćwiczenia wzmacniające, rozciągające i relaksujące prowadzone przy spokojnej muzyce. Jest to doskonałe uzupełnienie pierwszej części zajęć.  Zajęcia dla osób na każdym etapie zaawansowania.
 
FIT BALL - Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem dużych piłek wzmacniające i rozciągające mięśnie całego ciała. Dzięki takim ćwiczeniom stawy oraz kręgosłup są w mniejszym stopniu narażone na obciążenie. Kulisty kształt piłki wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni stabilizujących ciało co wiąże się z potrzebą utrzymywania równowagi podczas ćwiczeń.

MUAY THAI -  intensywne zajęcia połączone z mieszanymi sztukami walki, boksem oraz K1. Na tych zajęciach zmęczysz się jak nigdy wcześniej.

JUMPING FROG - Odchudzające ćwiczenia na trampolinie, to forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Jumping fitness  to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania . Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach , na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych biegów w miejscu. Udowodniono, że skakanie na trampolinie jest dziesięć razy skuteczniejsze niż bieganie.  Dzięki nieustającym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń. Co więcej, w czasie jednego godzinnego treningu jumping frog możemy spalić aż 1000 kcal! Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę pędnych kilogramów, ten trening jest właśnie dla Ciebie. Przyśpiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu.  Wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu wymarzonej sylwetki.  Sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.